What the fudge?!

Jag gillar när man kan säga något annat stället för det ordet man egentligen menar... som f.u.c.k. Man kan säga fox eller fugde. Skitbra!

Lite bilder som jag inte lagt ut:

OUTFITS


Rubb&stubb H&M

 

Topp - Gina Tricot, leggings & skor - H&M

 

 

K-dagarna:

 

Blev så överlycklig att se Snygg-Joel ha en Thundercats-tiisha på sig. Här med "efterfest?" bakom sig...


Jag samma kväll.

Tiisha - Bikbok, short - gamla från H&M

 

En vanlig morgon innan jubbet:

Cardigan och topp - H&M, halsband - Friis&Co, shorts - gamla från LaRedoute, fudging-foxiga jäkla ballerinas som gav mig fett med blåsor... från Zara...

 

 

Va glad jag är att man köpt dessa skorna för några år sen på Din Sko. Perfekt till sensommar & hösten!!

 

Har jag någonsin berättat att jag har 12 underbara (och den 13:e på G) syskonbarn?

 

 


& en gammal bild på den stora grabben :)

 

Imorgon blir det Malmö, hänga med Jossan, grilla hos Tessan och till sist men inte minst bio - Inception!! - med R.B, C.H och den bästaste Gabriella :)

 

Love ya all!

 



Kommentarer
Gabriella

Meeen! Detta inlägget har ju jag missat! Inception var asbra, bästaste Emma! Skulle du se den igen? :) Tycker vi kan ta en biokväll till om det kmr ngt sevärt ^^

2010-07-27 @ 01:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0