What ey wonderful day!

Lite foto på kläderna jag köpt under den senaste veckan... Love my boots! Har använt dem nästan varenda dag sen jag införskaffade mig dem! De ljusa jeansen är till vår och sommar, kan knappt vänta på att få använda dem!

Beige jeans - Bikbok, svarta leggings med revärer - Vero Moda, Boots - Din sko samt kofta - H&M


Sen är jag på bild när jag skulle laga lite lchf-grejs: rostad nötmüsli med kanel och kardemumma + oopsie-bröd (sånt bröd vi lchf-are äter).


Ikväll blir det övernattning långväga härifrån, för det är röd dag imorgon = inga bussar tidigt på morgonen = kommer ej till jobbet. Så det får bli en övernattning hos kära Josefinan! Så ska vi se på film med som jag tar med mig!

Var dessutom hemma hos Inezgrisen som fyller 2 idag. Tror knappt hon hajade att hon fyllde år =P Sen kom några kusiner till Inez och det blev full rulle. Gick hem sen med R.B i snöyran och lagade god middag: köttgryta (kotletter, svamp, vitlök, gul lök, kryddor, salt, créme fraiche + grädde = gott!)

Sen hände det mest underbara på LÄNGE! Min Tina blandfärs ringde! Å vi snackade! Var riktigt skoj att få snacka med henne, it made my day, eller kväll :) Så nu har vi bokat in brunch och snackistajm! Längtar!!

Dagens outfit: Lila satinbyxor - H&M, boots - Din sko, Skjorta - H&M <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0