Trainie Bang Bang

Weell... Funderar på att dra till Malmö imorgon. Fick en fetelön... Men jag borde spara... :) Men jag är sugen... Men jag borde verkligen spara... Men samtidigt vill jag till Malmö och kolla Monki, Gina Tricot och H&M Trend... Fast samtidigt borde jag se till att ha pengar undansparade på kontot... Fast jag vill gärna shoppa lite till...

Jag och Mr B har börjat gå ut och gå. Eller ja, vi har gjort det nu två dagar irad men det är ju en början iaf! Särskilt för R.B som inte gillar att träna =P Första dagen vi var ute (i måndags) så passade vi på att fota, för det var fint väder. Rysligt kallt dock.

Såhär glad blir man av att promenera!

 

My mään! Älskar hans ögon.. De är stora och fina, riktigt babydoll. Känns konstigt att han har så fina ögon med tjocka långa ögonfransar medans hans flickvän inte har några alls typ =P Jag hoppas på såna ögon till de små kottarna (när de kommer... dvs om 5 år minst!)

Har skött mig fint med maten. Idag gjorde jag mat efter skolan; fisk med senapssås och sedan gjorde R lite god kvällsmat; fläskfilé med sås och potatis, fast jag skippade potäterna och åt broccolimos!

 


 

And summer please hurry up and come! We miss U!


 

 

Detta är mina läppar för vår och sommar! Hett!


 

Dessa skor vill jag ha! Så jäkla snygga (bild från Karla). Annars ett par skor i ungefär samma modell eller ett par skor i den färgen! Jum!



Kommentarer
Veronica

Ni är ju för söta ni två :)

2010-01-26 @ 22:11:48
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Sofie

Vad fina ni är! :) Hur länge har ni varit tillsammans nu? Minns hur nervös du var inför första dejten, men gud vem är inte det :) Hehe. Härligt!

2010-01-26 @ 22:18:33
URL: http://pimimims.blogg.se/
cecilia

älskar skorna på sista bilden :D

2010-01-27 @ 12:17:29
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Sofie

Härligt! Jag och Patrik har hållt ihop över 1,5 år och jag tycker det är länge, haha. Ja, precis! Minns det som igår ;) HAr flyttpackat hela dagen, är helt slut nu.

2010-01-27 @ 21:06:57
URL: http://pimimims.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0