Tout le Jour, Toute la Nuit, J'aime

Var duktig idag :) Tvättade fastän jag inte kände mig kry.

Då upptäckte jag en kofta som jag köpt på H&M som inte riiktigt kändes som moi, så jag fick ta mig in till stan för att byta den (tiden för att få pengar tbax var slut). Först hittade jag en riktigt fin stickad vit oversizetröja med svart rosett på och sen hittade jag massa annat. Men tillslut fick det bli denna underbara gråa klänning. Hade ju beställt den i blått från hemsidan, men vilket fusk - den var inte så mörkblå som jag trodde, utan mycket blekaktigt blå - nej inte alls fin i färgen så den ska åka tillbaka. Hursomhelst, jag bytte koftan mot denna underbara i grå (notera bytte - köpte inte! :P). Fatta va snygg den blir till min blåa jacka!

Sen råkade jag förbi BikBok och hittade en fin lös topp så den kom med ner i en kasse.

grå klänning Divided H&M 2010



Träffade  upp Ellen och gick till Åhléns när allt stängt och hittade en grymme oversize topp... men vågade inte köpa den. Få se hur den sitter imorgon, när jag inte är så trött.

STORT PLUS TILL NELLY.SE att de hade tagit in den där fina paljettrandiga tröjan från VILA. Det var omtyckt. Beställde genast och som student är det ju härliga 10% rabatt.



<3 Jag har redan dem i svart... men jag vill ha de bruna och grå också :) Väntar in rean... ! <3

Så ett par sånna här fick också följa med! Dagen är completed! Mission accomplished! Förhoopningsvis NOLL mardrömmar inatt... hoppas...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0