Stendött fyndigt

Fortfarande förkyld :/ Jag avskyr när luktsinne försvinner, det kvittar vad du äter, det smakar likadant! Det är läskigt att äta när du inte kan känna smaken. Blomkålsmoset kunde lika gärna vara pasta!

Har inte visat mitt fynd från Röda Korset häromdan när jag var frisk och kunde susa omkring på stan. Jag har letat efter en sån här kavaj väldigt länge och det blev ett kap på 50 kr! I love Second Hand!

Undertill ser vi den rosa klänningen från Vila.


Hittade även dessa blommiga skor från H&M.

 

Jag längtar verkligen till nästa vecka för då blir det tripp till Malmö för att införskaffa mig lite från Monki och Gina Tricot - istället för att handla upp allt på H&M-kläder. Need variation. Gina Tricot kom hit!

Spring, here I cum!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0