Red Fever

Det våras för rött :) Starka färger, och dova beiga toner, men rött verkar ta en stark position på något vis. Som en galen accentfärg i en outfit med andra inte lika lysande färger. Och för att inte glömma det röda håret som verkar fått en större kick in i världen.

Som vanligt brukar jag kolla runt på olika sidor då och då under dagen som går, och när jag var inne på H&M igen såg jag att de fått in bl.a. dessa skor i rött (Finns i svart):

Röda sandaler platå skor H&M

<3

Något annat i rött som kommer infinna sig hos H&M (The Garden Collection) är:

H&M vårkollektion röd blommig jacka

H&M 2010 vårkollektion röd blommig klänning

 

Jag längtar riktigt mycket tills snön smälter bort och kylan försvinner och det blir dags att gå barfota i ett par snygga sandaler, kilklackar.... men tiden går säkert fort. Snart är det vår! =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0