Overdoas!

av kläder... Måste jag åter igen påpeka hur mkt jag icke-gillar mina bröst... Stora och i vägen. Det ser inte snyggt ut alls! Jag får värsta urringen när tjejer med mindre bröst skulle se bra ut i den där toppen. Jaja!

Today's

Vit topp, strumbyxor & gammalt midjebälte - H&M, Kjol - Monki, Armband - Gina Tricot


Behöver jag säga att jag är förälskad i mina armband... Rött äger! Och syrrans barn tyckte dom var skoj :)



 

En som inte ville ut i snöovädret häromdan :) Bättre på golvet! Men det var tid att hämta syrrans flicka, så jag fick minsann pallra mig ut iaf.

 

 

Mina fina små gossar! Är dem inte lika så vet jag inte vad likhet innebär! (De är ju enäggs)

 

 


 

Imorgon blir en stressig dag; organisera rummet som vanligt; lämna tillbaka paket från H&M, det jag inte behåller från H&M skall lämnas tillbaka till affären, lämna tillbaka klänning på Indiska + leggings Vero Moda... köpa mina vita pjux. Sen måste jag köpa turkos och röd eyeliner. Hett hett hett! Iaf kajal. Är inte så bra på det där med eyeliner. Jag har inte bestämt mig än om jag gillar det ljusgröna nagellacket som figurerat rätt flitigt bland bloggare. Grönt är liksom inte jag. Jadeblå kanske? Ha jadefärgade naglar hade varit rätt fräckt! Alltså med krackeleringarna osv. Najs! Jag har redan fixat leopardnaglar så det borde inte vara några problem. We'll see!

 

(bild: Rebecka Simonsson)

 

Tänkte styrketräna sen om jag hinner. Sen måste jag iväg på kvällen och käka mat med några från klassen! Vi får väl se om det blir Banken eller Class!

 

Puh.... Ha de!



Kommentarer
Anna

Jupp, jag har fixat bloggen själv och jag är grymt stolt över mig själv, haha! Det finns jäääättemånga bra tutorials både filmer och text/bilddokument på http://designadinblogg.se/ där finns allt du vill veta:)

2010-01-28 @ 20:35:09
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0