It's a new dawn It's a new day It's a new life - for me - And I'm feeling good

Varit rätt slö idag, men fått mkt gjort ändå. Min möblering i "walk-in" rummet började gå mig på nerverna. Så jag började ändra lite, blev missnöjd, ändra tillbaka med viss ändring. Nu känns det bättre. Det känns alltid lika kul när man har fixat till lite - det känns nytt och fräscht. Jag är mycket nöjd! För första gången på typ ett halvår kan jag se fönsterkarmen igen. Innan hade jag min pålle längre upp i höjden och då såg man ingenting förutom en gammal växt som slockade i kanten... Fy mig. Nu var det roligare att få sätta upp skorna som lite dekor istället för massa annat skit :)

 

What else? Fick hem ett paket från Ellos. Men det var bara att packa ihop igen - inget gillade jag. Jo, ett par bruna sandaler och nämnt innan, men de var för stora så jag skickar tillbaka och väntar på en stl mindre.

Jag tycker de är snygga och cwla men man ser att de är för stora.


What else? Jag har hämtat systerdotter "Inen" och levererat till morsan sin och gullade lite med tvillinggubbarna :) De är för söta! Åh, just det. Kunde inte släppa tanken på den där vita tröjan med svarta rosetten - så den fick bli min. Nu är jag jäättefattig.. Det känns trist men nu ska jag inte in till stan en enda gång förrän lön&studiemedel kommer in. Men nu känner jag någorlunda att jag har allt jag skulle vilja. Förutom sommarskorna såklart, men jag väntar med dem.

<3



Det har gått skitbra med min LCHF. Har bara ätit fett och kött och gott! Very Low C! Funderade på att ta en bit av min 86% choklad men jag pallar inte äta sånt nu. Det har bara gått tre dagar sedan jag invigde mig själv. Lite längre får jag nog gå. Och jag har insett att den där blandningen med nötter och linfrö och sesamfrö (som jag rostade själv med lite rapsolja, smör, kanel och kardemumma blev faktiskt jäkligt gott). Smakrikt! Jag som från början tyckte det smakade skit eftersom jag inte gillar rostade nötter (trodde jag!) Men nu är det mycket gott. Vill absolut inte äta rötter orostade till frukost!

Längtar redan till frukost... gott!


Kommentarer
Emma

SV: Tack så mycket (: Nej, de är lagom storlek för mig, de är faktiskt väldigt smala i midjan men jag har knappt rumpa/höfter så det sitter bra. (:

Ha det bra själv :D

2010-01-14 @ 20:09:54
URL: http://thisisfashion.devote.se
vera

Oj, komentaren skulle vara från mig, det där är min kompis, blogg som står där! haha!

2010-01-14 @ 20:11:12
URL: http://verajorgensen.devote.se
vera

Altså, den som var från emma, var egentligen från mig, haha!

2010-01-14 @ 20:12:06
URL: http://verajorgensen.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0