Bad Boys

Fcuk! Idag fick jag reda på att jag ska ha tenta SAMMA dag som jag ska iväg till FyrienIII! Fan! Nu gäller det att ligga i stenhård träning med plugget för att göra tentan i rasande fart! - Fast jag antar att det kan vara skönt att ha tentan över istället för att ha den efter helgen lajvet har varit.

Men det lär ju bli en omställning att gå från hårt pluggande student till krigsöverlevande MA-karaktär! Tentan är från 9 till 13 och jag hoppas vara färdig vid halv tolv, tolv. Sedan blir det att rusa iväg till tåget (om ingen ska köra förbi K-STAD vilket jag starkt hoppas på!) - alltså måste jag asa med mig hela packningen till skolan... samma dag som tentan... och det känns inte lockande.

Hm.. måste planera detta bättre. För jag ska till Fyrien! JAG SKA!

TOP10:
Har blivit helt galen i låten Bad Boys av Alexandra Burke och Flo Rida. Jag gillade inte den i början men nu är den en av de låtar som surrar i huvudet för jämnan!
Även Beyoncés nya låt Waiting (eller ja, den har ju varit ute sen slutet av december 2009). Grym!

Fler låtar som surrar i högtalarna är:

3. Plastiscines - Bitch
4. Anya Marina - Whatever you Like
5. Amanda Jensen - Happyland
6. Hollywood Undead - Paradise Lost
7. Jay Sean ft. Lil Wayne - Down
8. Sean Kingston ft. Iyaz - Replay
9. Pitbull ft. Akon - Shut it down
10. Muse - Take a bow (en av de bästa låtarna av Muse - min favoritgrupp of all times)


Annars har det varit en soft söndag. Ätit, tittat på tv, fått besök av Josefin och så glodde vi på en jätterolig animerad film och därefter såg vi en riktigt deppig film... För deppig!

And burn, you will burn,
You will burn in hell, yeah you’ll burn in hell.
You’ll burn in hell, yeah you’ll burn in hell for your sins.




Kommentarer
Anna

Du är så het på den bilden, du borde alltid se ut så;)

2010-01-26 @ 17:22:32
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0