Work work baby move that bitch crazy

Effektiv helg. Ingen plugg, bara slapp och kuligheter. Var hos min all-time-friend Veronica och åt gott och partade. Vi åkte till Ljungby och gick till Terassa (spelling?). Helt ok utom odrägliga snorvalpar och kass DJ (VI ÄR INGA KNARKARE FÖR FAN!) som spelade för sig själv och ingen annan =/ Men sällskapet var 100 så det var ballt!

Ja, det har varit en slö dag idag. Har pluggat. Handlat mat och gjort god fetaostgratäng med broccoli och så kassler till. Mumms!


Recept:

200 g broccoli, 100 g riven smakrik ost, 100-150 g tärnad fetaost, 2 dl mjölk, 2 dl grädde, 4 ägg, salt/peppar/cayenne.

Lägg broccolin i en ungssäker form, blanda övriga ingredienser och häll över broccolin. In med det i ugnen på 200 grader i 25-30 minuter. Addera kassler och valfria grönsaker. Done!


Har hittat massa nya favvolåtar igen! Satt och pluggade i soffan med MTV på och då körde dem lite mixat och dessa låtar dök upp:

Starstrukk - Katy Perry ft. 3OH!3
If We Meet Again - Timbaland ft. Katy Perry
Silvia - Miike Snow (min nya ringsignal btw!)

Som jag sa till Veronica i lördags - jag är en musikjunkie. Jag letar ständigt efter nya låtar som sätter igång tankeverksamheten. Jag kan få sjuka idéer när jag hör musik. Ni skulle bara veta! Särskilt till filmmusik, då kommer det upp en jäkla massa tips till nya böcker. Ibland blir jag frustrerad eftersom jag bara får bitar att jobba med - resten får man hitta på efterhand. Jobbigt!

Nåja, lite nytt som jag i all hast fick med mig när jag skulle till Veronica:






Allt H&M. Älskar den gråa jackan!


Sommar!! Från Lindex

 

Skaffade fram dessa idag; very najs!

 

Min mobil in action!



Och jag! Såhär glad är man när hela dagen flytit på relativt bra och man vet att man snart ska träna (!!)

Får fixa mig nu så jag hinner i tid!


BTW - har ni absolut inget för er om dagarna så skaffa fram BAND OF BROTHERS-serien... underbar och gripande! Om inte annat finns där en hel del snygga hunkar att spana in... ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0