Va?

Denna dag har försvunnit nånstans. Jag kan inte tro att klockan är så mkt! Jag har inte hunnit plugga nått! Fan!! Det blir intensiv läsning fr.o.m kl nio till halv elva =P Usch...!

Vad har jag gjort idag egentligen? Ingen aning. Bråkat en hel del med käraste, fast vad vi bråkat om vet jag egentligen inte heller. Vi har väl varit småsura hela dan (började redan imorse) och då blir det väl som det blir! Men det gick förvånadsvärt bra för oss att handla på Maxi när vi väl fick tummarna ur vid sex-tiden. Det flöt på bra och när vi kom hem blev det tacos + lite småbråk om hur vi skulle göra maten haha.

Hämtade  upp ett paket på vägen hem från skolan. Får nog skicka tillbaka allt förutom denna klänning, resten var inte alls kul.



Och jag har hittat sommarens snyggaste bikini! Fast snygg solbränna lär man inte få i den!



bild: nelly.se

Nu kom jag precis på vart dagen tagit vägen: Jag har suttit aslänge och fixat med powerpointbilder vi fått av vår lärare i psykologi! Fan vilket jävla slit att ta bort bakgrunden på ALLA pp, fattar inte varför han var tvungen att lägga dit - blir onödigt att skriva ut allt i färg =/ Så där gick min dag...


Kommentarer
Maria

Sv: Jag vet inte hur många bemärkelser det finns på att vara "sambo". Dock gillar jag inte ordet :P Men vi bor ihop, visst gör vi det :)

2010-02-09 @ 22:04:39
URL: http://enhildamaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0