Fever Fever never leaves me alone

Egentligen borde jag skriva HÄRMAPA :) För när jag gick in på EllenCleasson's blogg och såg denna underbara tee, så planerade jag kvickt in ett besök till Malmö, och ännu en anledning att åka var pga att jag skulle köpa ett par Vagabond i beige färg samt införskaffa mig ett par gröna leggings från Gina Tricot. Samtliga uppdrag fixade :) + litet till som vanligt.

Rusade omkring på Zara och fumlade bland alla kläder, men kunde inte hitta toppen. Frågade en i personalen om en "klänning med ett havrefält" eller vad jag nu sa. Hon sprang kvickt och hämtade den till mig - och gjorde mig väldigt glad! :) Hittade ett par vrålsnygga kilklackar i skinn med men de var dyra så de fick bli kvar =/

ZARA:

Havrefält topp klänning Zara vår 2010

Inte helt och hållet som Alexander McQueen, men jag fick lite sådana vibbar av denna klänning!


Mönstret är så vackert!

 

H&M TREND



GINA TRICOT

+ de gröna byxorna som jag inte pallar!!

 

VILA

Vet ni hur länge jag har letat efter en helt vanligt vit klänning! LÄNGE! Och nu fann jag den. Bra!

 

NEW YORKER

 

MANGO

 

VAGABOND

 

DEICHMANN

Hellu lovers! :) Billiga som satan i gatan!

 

Det var väl det stora hela. Fan va jag har ont i armarna efter att ha släpat omkring med alla jävla kassar!! =P Folk tyckte nog jag såg mysko ut ^^ Nä ska sova ut nu och sen får jag försöka klämma in mina nya grejer bland det andra! Najty najty!



Kommentarer
Veronica

Du är galen Emma!

2010-02-26 @ 21:51:39
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Elin

Hej :) Menar du leggingsen kostar de 299 :)

2010-02-27 @ 15:04:03
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Anna

ååh, men älska de understa skorna!

2010-02-27 @ 19:25:36
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0