Carolines Mode - Am I a winner?

Caroline Blomst har en kulig tävling på sin hemsida, där man ska välja ut en look som man gillar bäst och sedan motiverar på sin blogg (eller annat) varför man borde vinna den looken du valt. All info finns på Carolines sajt.

 

Carolines Mode 2010

My pick from Carolines Mode: http://caroline.feber.se/

 

Varför ska jag vinna denna look? Hm, vet inte ens vart jag ska börja. Jag älskar skorna - öppna tår är så snyggt! Jag har aldrig ägt en enda grå hoodie i mina dar och det är kanske dags att pröva? En grå hoodie tillsammans med den där gröna jackan hade varit pricken över i:et och ett par enkla svarta treggings hade varit välkommen till min garderob som ofta består av en enda salig röra som ofta inte matchar. Denna outfit är perfekt, den skulle klä mig i alla lägen! Toppen är underbar, väskan lär jag inte få tag på eftersom Zara inte finns i närheten av mig :) Kort och gott: En avslappnad Emma men ändå jäkligt snygg!



Kommentarer
Mekko

Lycka till :)

2010-02-19 @ 18:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0