La Famme

Blev sent igår också, lade mig tidigt och då blev det ingen uppdatering. Här kommer tabellerna för igår och idag!

2/12


3/12


Jag har märkt en skillnad på min mage, den är inte lika stor som en brukar vara utan den har börjat komma i en lugn fas och det märks mycket tydligt. Men jag blir lite bekymrad över att jag kommer över 20g kolisar om dagen... det är inte riktigt ok. Jag får dra ner på grädden helt enkelt...!

INSPO:
















Ska nog lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon. Åka buss till Göteborg med mamma. Julmarknad på Liseberg, blir nog riktigt skoj - ser fram emot det! Hoppas det inte blir för mycket snö så vi inte kan åka.

Bye!


Kommentarer
Veronica

Hoppas du hade det bra i gbg :) jag har inte beställt några skor? va tänker du då på? :) Kram

2010-12-05 @ 22:35:38
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0