What? Over? You say over? Nothing is over until we decide it is!

LCHF:

Åt omelett till frukost igår vid 9-tiden, med bacon och svamp. Blev inte så god som jag hade tänkt mig. Vet inte varför. Hur som helst. Höll mig mätt på den tills klockan var 15 och jag stod i köket och lagade torsk, senapssås  (på rödlök, grädde & senap) och broccolimos (broccoli, smör och lite grädde). Till kvällsmat åt jag turkisk youghurt m. grädde och lite nötter. Yum!

Idag har jag ätit turkisk till frukost, samt två små kokta ägg (Robins föräldrar har frigående småhöns och deras ägg är verkligen fantastiska. Du kan inte jämföra med de ägg du köper i affär..!). Höll mig mätt länge, länge. Har precis slukat i mig resterna från torsken idag. Får se om jag tar något litet ikväll, är inte alls säkert att jag är hungrig ikväll, men vi får väl laga någon form av dinner, jag och R.B.

Torsk med senapsås & broccolimos + lite dill och limesaft!

 

Så glad att jag sparar vissa saker, som mina skor t.ex! Fast jag ska erkänna att jag tog mig i kragen och rensade ut. Det är nog en fem-sex par skor som ska till Röda Korset, tre-fyra par skor ska slängas. Sen hittade jag ett par vinterskor jag älskar. Köpte dem för ungefär tre-fyra år sedan på Skopunkten och de håller än! Det bästa är att de matchar min sherlingjacka från Lindex perfekt. Lycka!

 

 

Sen hittade jag en superfin kofta som jag köpte förra året på Vero Moda. Den kommer bli väl använd i höst!

Klänning - H&M

 

Sen är jag jätteosäker på om jag ska behålla de här. Blev helt tokig i dem när jag såg dem, men nu så är jag mer... hur tusan ska jag matcha? Ska jag behålla dem eller byta dem mot dessa bruna från din sko?

 




INSPO:

shoes from Aldo.com


 

Sayonara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0