Watch me go crazy

Enjoy!

a lá Anna Sui




Kofta - Vero Moda, Topp - Zara


Hösten gröna jacka




Den mörkblå:




Den senapsgula (som jag visat bild på innan) klänningen:






Blodröd drapering





Stövlar a lá Robin Hood




& smidiga vanliga skor




Enkel tröja:




Pudlarnas paradis:



samtliga plagg från H&M


Chanel-varning från Indiska:




Samt mörkbeige perfektion från Gina Tricot:




Sova... låter som en bra idé! Städat mitt rum så gott det går. Utrensning hade varit en dröm men varför kan man aldrig slänga något?!


Kommentarer
Veronica

Sv; japp, det passar mej bra. Ger lite annan attityd än det blonda. Passar bra till min stil, jag gillar det! Stövlarna från h&m har jag trånat efter sen katalogen kom. Måste ha ett par i svart, de är underbara!!!! :)

2010-08-05 @ 21:37:56
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0