High definition of Fashion

Det är kul när man slipper tjata om de mest vanliga designersmärkena så som Balmain, Chanel, Balenciaga, D&G, Prada osv. För i höst tycker jag de mest kända märkena har varit minst sagt... tråkiga. Ingen inspiration, ifall man inte vill se ut som ismannen på stan eller robo-cop från 3:e världskriget.

Så de lite mer ovanligare:

Prabal Gurung:








Pringle of Scotland:
(som verkar ha influerat byxorna hos Monki och H&M i höst)











Proenza Schouler:






& så lite trevligheter jag spanat in mig på:

bild

 

 

hm...?

 


rådiggar skorna på denna bild. Erin Wasson däremot... not so much...

 



Det har varit mest tråk idag. Blev lite besök i Everöd och det var trevligt. Måste. Städa. Fy. Fasen...
Ska fota lite saker som jag fick hem häromdan :) So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0