Wut?!


bild: modekungen.se

Hm.. jag borde inte tycka att de är snygga. För de är ju nästan exakta rip-offs på de riktiga Sam Edlerman's... som i sin tur är "nästan" rip-offs på Balenciagas värstingar. Hm, nu när jag tänker efter är Modekungens rip-offs mer lika Balenciagas ursprungliga modell än Edlerman's. What a rip-off!

Hur som helst. Borde inte gilla dem, men det gör jag! Fan! Jag gillar inte heller Modekungen för de tar orimliga priser när skiten de säljer faktiskt är från Kina och kostar i princip noll kr... Så det är också fusk (som Hiram Gummer säger i Tremors4: "Anyone can be taken advantage of, and if you can, do" - vilket jag antar Modekungne gör med oss) och därför tänker jag inte handla där. Men de där skorna...

Väntar på att klockan ska bli 21.55 så jag kan se Cougar Town och därefter hoppa i säng och sova tills morgondagen gryr och klockan blir 14.20 så jag kan få min lugg nångång! Längtar efter fräscha tag i håret. Nu är jag trött på allt vad långa raka längder heter. Isch!

Sen närmare sommaren blir det väl lite ljusare slingor i så det blir typ... ljusbrunt.

Sen har jag hittat ny inspirationsblogg... denna gång en riktigt snygg brud från Holland och en stil som heter duga. Mycket uppiggande bilder! Check it out.


bild: fashionnerdic


Sayo!


Kommentarer
Veronica

Har ju beställt typ såna leggins från H&M men de skickar ju aldrig skiten ! Blir galen på dom, man beställer och sen får man inte grejorna förrän typ 3 månader efter. Kanske inte ska lägga ut dom på nätet innan man kan leverara dom då eller ?! Ditt hår kommer bli grymt, vill se bilder imorgon :) Kramar !

2010-04-06 @ 21:10:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Anna

tjejen gillar verkligen H&M (vilket vi såklart förstår!)

2010-04-06 @ 22:00:05
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Sanna

Skorna är gyrmt snygga. Men inte kommit in i butik än väl?



Sv: Jag har stl 38 i vanliga fall och det tog jag också, de är aningen stora. men funkar perfekt med dubbla strUmpor!

2010-04-06 @ 22:44:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Sanna

Sv: De kommer nog in snart, man får spana in hemsidan varje dag så man inte missar!

2010-04-07 @ 09:20:36
URL: http://sannakumlins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0