Teamchef? Moi?!

Usch, denna dag har verkligen varit berg och dalbana! Jag är INTE van vid sådana här dagar... Hade föreläsning om samtalskonst idag med övningar. Något som jag tror att alla i gruppen fann intressant men lite svårt att samtalsöva om - jag menar "ditt bästa samtal" du haft ever i livet med vem som helst! Hm...
Men det var skönt att få göra praktiska övningar och inte bara höra på massa prat som man får tillämpa sen när man är ute i det verkliga arbetslivet. MER SÅNT TACK!

Sen fick jag ett brev som vi inte behöver gå närmare in på men beskedet i det gjorde mig gråtfärdig och magont infann sig direkt. Det löser sig, men det kommer ta tid och jag känner att detta var det sista jag behövde =/

Något positivt som hände var att jag fick tummarna ur att sortera ut alla kläder som jag aldrig använt/använt så få gånger att jag inte lär sakna dem om jag säljer skiten. Så nu lägger jag ut en massa på tradera och hoppas att det ska inbringa lite cash!

Sedan ringde min teamchef på jobbet och undrade om JAG skulle vilja jobba som teamchef i sommar. Vad svarar man på det? Erfarenhet - jajamänsam! Redo för det? Nja... jag är ju så feg egentligen. Jag har haft samma sommarjobb i sex år... Kanske dags att börja med något nytt men jag blir skakis. Teamchef - det är ju ett jätteprojekt bara det! Får fundera jäklar i på det! Hade varit jättekul men som sagt, arbetsbördan är inte lätt.

Testing outfit




Och en stor kyss ska min pojkvän ha för att han tar hand om mig och stöttar mig när jag mår som värst och tröstar mig när jag behöver det som mest. Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort! Älskar dig!


Kommentarer
Esmeralda

tack så mycket, de kommer ifrån Weekday :) Kram

2010-04-15 @ 18:49:34
URL: http://ndotter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0