Slow

Oj, dålig på att uppdatera på sistone! Men har haft annat för mig så var glad för det =P Börjar bli riktigt jäkla irriterad över att jag inte kan hitta ett par high-platform skor så som Wiley Chunky Sandals från Topshop.


Fan tusen gånger om att jag missade dem i februari. Hur kunde jag göra det? Besviken... Nu lägger jag ner så jäkla mycket tid på att jaga fatt i ett par... usch. Det hade varit toppen om jag hittat ett par ungefär likadana klumpplatforms och sedan att själva remmarna varit beiga. Då hade jag kunnat skita i att leta efter beiga skor också. Varför lägger jag ner sån tid på sånt här trams? Det kommer liksom inte ur tankarna...! ÄR DET NÅGON SOM HAR ETT PAR DE VILL SÄLJA I SOM PASSAR EN STL 38:A SÅ HÄR ÄR JAG!!!

Har rotat igenom lite gammalt i garderoben och hittade min fina zebraklänning från H&M som jag köpt för över ett år sedan. Den måste jag ju ha på mig nån gång när det vankas utgång.






& jag kan inte nog poängtera hur mycket jag älskar mina svarta heels... Det behövs liksom inga andra <2


Har inga fler tentor för året dessutom... det är ju skönt! Men det kommer nog bli lite tufft framöver med att leka socialsekreterare ... ^^

Det måste bli lite varmare snart så jag kan börja gå barfota i mina skor... dröjer nog inte alltför länge hehe!


Kommentarer
Veronica

Sv; Japps vi ska gå ut och gå nångång i veckan till att börja med. Vi får väl se om du märker nåt när jag tatuerat mej eller blivit av med tandställningen.

2010-04-13 @ 07:27:45
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
hiba

så snygg klänning! och skor!

2010-04-13 @ 21:34:16
URL: http://justmehiba.devote.se
Jennilie

Sv: TACK!! :) De beiga skorna är köpta i Schweiz på en affär jag inte minns namnet på.. :S Och de svarta är min mammas gamla från 90-talet nån gång tror jag :D

2010-04-16 @ 23:06:47
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0