Skadad

För livet! Jag kommer ju aldrig komma ur begäret att lajva ^^ Inte för att det blev extremt-seriöst lajvat nu i helgen men har jag väl fattat tycke för något så sitter det i länge.

Har börjat vänja mig vid luggen... men nu tycker jag hårfärgen är förbaskat tråkig. Måste fixa det snart med slingor och annat coolt.

Gjorde chokladbollssmet och ställde in i frysen för att det skulle bli hårdare fortare. Glömde skiten ... så det blev en enda stor brun isklump så det var bara att slänga det... tur va?! Kokat kaffe i onödan och allt.

Måste sluta posa... det ser ju bara krystat ut..

 

Alldeles för stora panties från H&M... besvikelse!

 

& här ser ni mina fina blåmärken på benen ^^

 

Åh gilla svart läppstift! Måste hitta ett bättre än det där jäkla halloween-lipsticket jag haft sen förra året. Näpp, har suttit och letat andra PA-lajv och hittat ett ... och fy vilka förberedelser dem har då! palla... fast kan bli intressant. Får se. Jag är jäkligt mycket inne på sånt, mer än att lajva medeltid lr dylikt.

Nu är det sleep-time och imorgon blir det promenad med sis & barnen och därefter mission to Everöd.

Continuarse...



Kommentarer
Jennilie

Sv: tack så mycket, gillar den också :)

2010-04-09 @ 12:31:03
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Anna

haha, jag skulle just till och fråga vad det var du hade på läpparna egentligen, när jag såg vad du skrivit längst ner:p

2010-04-10 @ 12:27:57
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0