Hela dagen försvann.. TACK TRADERA!!

Är förbannad som fan på Tradera. Skulle avsluta flera auktioner ikväll och imorgon kväll vilket skulle inbringa ca 1500 kr i kassan - vilket jag behöver!

Så idag när jag skulle se hur det gick för mina auktioner så kommer jag inte in på min användare. Åh nej, för mig hade de ju stängt av. Jag gick in på min hotmail för jag trodde det kunde vara pga obetalda räkningar - har så lätt för att glömma traderas räkningar.

Men då hade de stängt av mig i tre månader för att jag använt icke-giltiga ord i den beskrivande rubriken. När jag för sju dagar sedan satte in mina annonser så var det flera stycken som någon dag senare stängdes av för att jag hade använt ord som: "ej Zara/Topshop" osv och de förklarade att jag inte fick ha sådana missledande ord.

"Okej", tänkte jag, "det är väl egentligen logiskt" och tog bort alla de orden från de auktioner jag hade aktiva. Och glömde såklart ta bort "Herve Leger inspirerad klänning" från en av mina auktioner för jag var så inriktad på alla andra affärskedjor. Så den stängde dem igen för några dagar sedan.

"Oke"j, tänkte jag, "det glömde jag ju ta bort!" Så jag gick in i annonsen och ändrade på det jag kunde ändra på och satte ut den igen. Tydligen var de väl inte nöjda...

Och nu är jag avstängd. Känns så jäkla tråkigt gjort av Tradera. Jag hade ju ingen aning om att jag kunde bli avstängd för att ha "misskött" mina auktioner på det viset. Annars hade jag ju verkligen kollat igenom alla auktioner nogrannare! Nä, tycker det är dåligt skött av dem. 1500 spänn åt skogen och stackars de som budade!

Så nu har jag ägnat en hel dag på att få tag på min syster som lovade att fixa auktionerna till mig. Så nu är hon mellanhanden och jag har fått hjälpa till och lägga ut ALLA annonser igen. Det tog tre timmar. Lagom surt. Sen vet man ju inte om folk budar upp till de priserna som var förut. Jag hoppas att mina gamla "budare" lägger nya bud igen...

Tycker Tradera kan skicka ett varningsmeddelande att "ändrar du inte annonsens rubrik och innehåll så kommer vi stänga ner auktionen och gör du ingen ändring där heller kommer vi stänga av dig i tre månader..." Då hade man ju fattat! Har ju aldrig haft problem med detta innan så tråkigt att de gör på detta viset.

Så min dag har gått åt det här problemet. Inte för att dagen började bra heller - upp och tvätta klockan sju trots att jag var dödstrött - och så funkade inte torktumlaren... Ännu värre. Fattar inte vad det är med mig. Har haft svårt att stiga upp om morgnarna och jag gillar det inte! Är helt slö i kropp och huvud. Usch! Hoppas det vänder snart!

Sen måste jag panik-läsa-ut sex böcker till fredag eftermiddag. Jag trodde jag hade fått 45 böcker av min svärmors väninna, men jag hade bara fått LÅNA dem. Så vilken panik jag fick när det kom fram att de skulle tillbaka. Så jag måste ju verkligen läsa klart dem tills fredag. Det sura är ju också att hela Isfolket-sagan är på 47 böcker och två av dem jag köpt själv eftersom väninnan inte hade dem... Och nu minns jag inte vilka det var som jag hade köpt... Jeez!

Sen har det hänt massa annat som bara gör mig så trött och utmattad. Hoppas på en vändning snart, för jag orkar inte ha det såhär! =/

Nåja, på det senaste har jag blivit en riktigt klagomur! ^^ Så slänger in en fin bild från The Studio förra året när jag och söta Jessica var där och skojade lite. I miss being blonde!!




Sayonara!


Kommentarer
Anna

Var också uppe med tuppen för att tvätta klockan sju, sjukt drygt. Trist med dina auktioner, extra cash sitter ju aldrig fel!

2010-04-25 @ 22:04:35
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
hiba

oh stänger dem av en från tradera för sånna saker? Det visste inte jag:S Va konstigt, fattar att du är arg

2010-04-26 @ 13:55:24
URL: http://justmehiba.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0