Today's

Har bara varit massa tentaplugg idag. Hamnade vid soffan en stund med sociallagarna; så lite EllenD, How I Met Your Mother och Jim's Värld också. Förlitar mig på att klara tentan imorgon. Är helt färdig med det. Hoppas bara man hittar i lagboken o så nu. Holding thumbs! Jag kan bara känna lättnaden som kommer när man går ur klassrummet och vet att man kan lägga allt bakom sig och ha lite minilov. Som sagt, ska jobba mkt så. Wiii - there was my holiday!

Skor, topp - H&M, leggings - Gina Tricot


Jag gillar dessa skorna, de är rätt snygga :)

Gillar mina rödisar med <3

Cya, dun wanna be ya!


Kommentarer
kirsty

cute shoes xxxx

2009-12-17 @ 13:48:41
URL: http://www.fashionchampagne.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0