Good Envy

Jag älskar hennes stil, och det är säkert tusentals andra som gör det. Karla. Hon är en jäkel på att klä sig oklanderligt. Jag älskar hennes skor, och vart hittar hon allt detta hon har på sig? Det är så orättvist. Det jag mest framförallt avgudar med henne är hennes ansikte och håret. Håret i största synnerhet. Tänk om jag kunde ha den frissan! Men, gissar på att jag hade sett ut som en fotboll.



Kolla bara alltså! Det är inte många som kan bära upp en byxdress på det viset!

Jag vill ha hennes haka höhö ;) Ganska ofta avundar jag er tjejer som har mindre bröst, allt sitter så snyggt på er, stora lösa tröjor framförallt. Så det är inte alltid kul att ha en stor byst (i mitt fall 70E-F) för lösa snygga toppar sitter ofta jäkligt fult =/ Man ser större ut än vad man faktiskt är.. Nä slutbloggat för idag. Blev en hel del.


Kommentarer
Ifrank

Ja gud vilken fin stil hon hade :D

2009-12-16 @ 12:34:26
URL: http://ifranks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0