Fix it

Wow, har gjort tentan idag. Intensivt. Gick en halvtimme innan det var tidsstopp. Blev så förra gången med. Det var dock skönt att ha tid att gå igenom svaren och fundera lite extra. Några uppgifter var svåra, så jag hoppas jag fick rätt på dem! Tyckte det gick rätt bra, hoppas på G iaf. Upp till lärarna nu hehe. Har aldrig gjort omtenta så jag hoppas att jag slipper det nu med.

Tröja - Cubus, svarta armband - Accent, silversvart armband - Indiska, Ringar - H&M

Nu blir det avlämning av paket, hämta syrrans flicka på dagis och sen ska jag andas ut någon timme innan det är dags att tvätta mellan fem och sju =P Imorgon nalkas jubb och hela helgen dessutom. Vet inte om jag förstod vad jag gav mig in på hehe, men det är bra OB.



Cya!


Kommentarer
Lollo

nja jag tycker att monki bootsen är rätt perfekta i storleken och de är riktigt snygga! =)

2009-12-17 @ 20:59:13
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
ifrank

Svar. Helt sant :D

2009-12-18 @ 10:02:17
URL: http://ifranks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0