Blondie bye byue

Kan inte fatta att jag har varit blond för typ ett halvår sen. Kommer inte ihåg hur det kändes hehe. Förutom att man fick höra att man såg ut som en Barbie all the time. Nu har jag färgat det mörkbruntrött. Gillar det, men funderar på lugg igen. Fan. Kommer se ut som jag gjorde för tre år sen, fast jag hade iofs svartlila då, men ändå. Jag börjar bli dark igen... Like or not?

<<-- En väldigt osminkad och blek Ems under sommarens mest intensiva hetta á la 2008. Jag kan definitivt tänka mig en blond tid igen, men kanske om några år när håret läkt =/

<<-- Jag nån gång 2005, tror jag iaf.

<<-- Okej, fastän jag ser mycket lustig ut på denna bild, så får jag en sån "ahh.. lugg!"-craving av den. Lugg? Lugg?? Gah... måste bestämma mig snart! (2007).


Kommentarer
amanda

svar: nej det är nog enda nackdelen. lov'em!

är tillbaka från min bloggpaus nu med föresten :)

2009-12-14 @ 20:15:04
URL: http://amandastyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0